k článku přejdete klinutím na jeho titul
ARTIKULY
/zcela/ hybridní rozhovor s Karlem Králem
Radka Kunderová
KRITIK JAKO HYBATEL DIVADELNÍHO ŽIVOTA
Pavel Janoušek
TEN, JENŽ HLEDÁ A ZPEVŇUJE OKRAJE
kritik Karel Král a jeho myšlení a psaní o divadle
Milo Juráni
VERDONCKOVA CHARTA: UDRŽATEĽNÉ DIVADLO VS. UMELECKÁ SLOBODA
manifesty a výzvy pre ekologickejšie divadlo, časť 3
Jitka Šotkovská
CO ZBYLO Z KLASIKY
Tři sestry a Cyrano ve Slováckém divadle
Barbora Sedláková
PŘEKLAD KLASIKY PRO ČTENÁŘE SOUČASNOSTI
čtyři nepražské inscenace Jakuba Čermáka
Josef Rubeš
ZÁPAS O BÍLOU NEMOC, VERZE 2023
Čapkova hra v Divadle ABC
Barbora Etlíková
STÍNY MONUMENTÁLNÍCH LIDÍ
Kacířské eseje a Zvěřinec
FENOMÉN LÉBL A MY
anketa k Objal mě bůh a nic
Ester Žantovská
TISÍCE PODOB BOLESTI
Tisíce radostí v Masopustu a Propast v Rubínu
Vladimír Mikulka
OPUSTÍM-LI TĚ, ZAHYNEŠ
Divadlo Na zábradlí: O Pavlovi
Vladimír Mikulka
MEZI ŠEPOTY A POLYSTYRENEM
Festival Cirkopolis – první polovina
Kateřina Lesch
DVĚ STUDIE HOŘKOSLADKÉ VESPOLNOSTI
Festival Cirkopolis – druhá polovina
Veronika Švecová
LIVE CINEMA V SOUČASNÉM ČESKÉM LOUTKOVÉM DIVADLE II.
HRY PRO KARLA
Róbert Štefančík
ENKLÁVA /NE/MOŽNÉHO
zápisky z masterclass v Odin Teatret
Barbora Sedláková
NEUMÍM, NEZNÁM, NECHCI… NO A CO?
irský komik Dylan Moran v Kongresovém centru